Eveniment
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

La ora 07:16 minute am primit mailul pe care îl puteți vedea în imagine. Era o tentativă de phishing, o nouă tentativă, nu neapărat în legătură cu această bancă, al cărei client nu mai sunt de vreo 10 ani. Cam de când au desființat filiala Oprișani din Turda.

Abia peste două ore am primit de la bancă un mail care să ne prevină:

„ATENTIE! Mesajul primit anterior de la o adresă necunoscută și trimisă mai departe către jurnaliști este un mail de phishing! Adica, pe românește, încearcă să fure datele de acces de la contul ING BANK. Cei care sunt clienți ar face bine să raporteze la ING.”

„Astfel de atacuri sunt folosite pentru furtul datelor personale sau ale datelor de logare în contul de Homebank, prin care apoi hoții pot avea acces la banii clienților”, susțin specialiștii.

„În situația în care primești pe e-mail sau pe SMS un mesaj pe care tu îl consideri suspect – cum ar fi de pildă autorizarea unei tranzacții pe care nu ai inițiat-o – te rugăm să ne contactezi la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: +40 31 406 2ING sau +40 31 406 2464)”, te învață cei de la ING Bank.

Mai multe informații despre ce trebuie să faci dacă ești victima unei tentative de phishing găsești aici: https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/securitate