Turda
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

ANUNT nr. 37707 / 29.12.2022

Prin prezenta aducem la cunoștința publicului, în temeiul prevederilor art. 7, alin. I și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, faptul că la nivelul municipiului Turda se află în procedura de elaborare, proiectul de hotărâre normativ intitulat:

- proiect de hotărâre nr. 289 / 28.12.2022 privind aprobare PUZ/RLU introducere în intravilan trup și construire ansamblu de locuințe, funcțiuni complementare și servicii cu amenajări exterioare, împrejmuiri terenuri, racorduri și branșamente la utilități, operațiuni notariale, cu scoaterea terenului din circuitul agricol extravilan tarlaua 21 și introducerea totală în teritoriul intravilan ca trup, accesibilă din DJ-107L cale în prelungirea str. George Barițiu, extravilan municipiul Turda, județul Cluj.

Textul integral al proiectului de hotărâre însoțit de raportul de specialitate și referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secțiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice. O copie a documentelor părți integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispoziția celor interesați în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghișeului unic al primăriei, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 29.12.2022 — 13.02.2023, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 și vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce vor putea fi depuse atât la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cât și prin registratura online sau la registratura ghișeului unic al Primăriei Municipiului Turda, în atenția domnului Chevereșan Soran Cătălin — arhitect în cadrul Primăriei Municipiului Turda sau în atenția domnului Fântână Marin — șef Serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Cadastru din cadrul Primăriei Municipiului Turda, începând cu data de 30.12.2022 până în data de 17.01.2023 inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, persoanele sau organizațiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.

Prezentul anunț a fost afișat la data de 29.12.2022.